• Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Zgłaszanie reklamacji odbywa się przez wysłanie wiadomości e-mail ze zdjęciami na których widoczne są wadliwe elementy, szczegóły poniżej:
Uszkodzenia paczek podczas transportu także podlegają procesowi reklamacyjnemu, prosimy o załączenie protokołu szkody.

Dla prawidłowego przebiegu procesu reklamacyjnego prosimy o przysłanie maila na adres reklamacje@mafmeble.pl z danymi kupującego z opisem problemu i zdjęciami.

Gwarantujemy szybką pomoc oraz realizację reklamacji. Dysponujemy kompetentnym serwisem, udzielamy porad i wskazówek dla prawidłowego przebiegu montażu z razie trudności.

Okres załatwienia reklamacji łącznie z dostawą do klienta wahać się może od 3 do 21 dni roboczych.

 

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jeżeli zaś nie został poinformowany przez sprzedającego o prawie do odstąpienia – czas ten wydłuża się do 12 miesięcy.

Firma MAFmeble informuje, że zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia.

Zwrot środków przez sprzedającego nastąpi po otrzymaniu zwrotu towaru w stanie nie noszącym śladów użytkowania, oraz bez uszkodzeń. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania lub uszkodzenia towaru poprzez nieodopwiednie zabezpieczenie przesyłki na czas transportu.